Hoppa till textinnehållet

Hej, vi hjälper dig gärna!

Välkommen att skriva din fråga nedan för att snabbt få svar på vanliga frågor. 

Ställ din fråga här

Kontakta oss

Här hittar du kontaktuppgifter till Sparbanken Nord. Till våra kontor och till vår Telefonbank samt telefonnummer till support och spärr med mera.

Telefonbanken

Tel. 0771 - 23 00 23

Med självbetjäning kan du själv uträtta ett antal ärenden dygnet runt.


Personlig service
är öppen:

Måndag - Torsdag kl. 8-20

Fredag kl. 8-18.30

Söndag 16-20

 

Har du glömt koden till Telefonbanken? Du vet väl att du kan legitimera dig med Mobilt BankID när du ringer till Telefonbanken?

Skaffa Mobilt BankID

Support och Spärr

Digital support:           0771 - 97 75 12

Besvarar frågor om våra digitala tjänster. Öppet dygnet runt.

 

Mobilt BankID support: 010 - 49 49 188

Vid frågor och support om Mobilt BankID och BankID på fil och kort.

Öppet alla dagar 7-23.

 

Spärra kort:                  08 - 411 10 11

Från utlandet:                    +46 8 411 10 11    

Öppet dygnet runt. Även för hjälp med spärr av säkerhetsdosa, koder och mobild BankID.

 

Spärra Sparbanken Nord-kortet:      08 -791 49 59

Våra kontor och andra kontaktvägar

Bankuppgifter

Clearing:      8264-4

Bankgiro:     981-2645

Org.nr:         598800-4817

BIC/Swift:    SWEDSESS

Tre kronor försäkring

Inom Sverige

Skadeanmälan, måndag - fredag 8-17                            0771 23 33 33

Tre Kronor Jour (dygnet runt)                                             020 - 57 16 00

ID-stöld (dygnet runt)                                                          0770 - 45 60 24

Falck assistance                                                                     08 - 587 717 76

 

Från utlandet                                               

Skadeanmälan SOS International                                    +45 70 10 50 50

Falck Global assistance                                                       +46 8 587 717 76

 

Till Tre Kronors hemsida

blir du kund hos oss

Banken ställer frågor

Banken ställer ibland frågor om dig och din ekonomi.

Varför ställer banken frågor?

Klagomål

Vill du framföra klagomål på bankens tjänster eller bemötande?

Klagomål