Christofer Lilja
Vem är han, vad gör han och vad tycker han är det bästa med jobbet?
Du möter oss i telefon eller digitalt. Du har förmodligen hört våra röster, men kanske inte träffat oss.
Här kan du lära känna oss lite bättre - vi som jobbar på Digitala kontoret.
I mitt arbete som Privatrådgivare hjäler jag kunder med många olika typer av ärenden. Någon vill ha hjälp att starta ett sparande till sitt barn och kanske en barnförsäkring. Nästa kund gör sitt livs största affär och köper en bostad där de vill ha hjälp med krediter. Samtidigt kan jag hjälpa till med helt vanliga frågor om öppettider, beställa bankkort och saldofrågor.
Det är mycket som är bra med vårt arbete, men jag gillar variationen på dagarna och att jag aldrig vet hur nästa ärende ser ut eller handlar om. Jag är en serviceinriktad person och gillar jag när jag hör hur nöjd kunden blir efter vårt samtal, oavsett ärende. Men jag måste erkänna att är det ett lite trixigt ärende som ger mig en utmaning att lösa så tycker jag det är extra kul. Jag känner mig väldigt nöjd och trygg när jag hjälpt en kund med försäkringar för då vet jag att de har ett gott skydd vid olycka eller andra händelser.
Jag är en person som verkligen gillar utmaningar. Jag testar gärna nya saker och älskar när jag klarar av något nytt. Det kan vara en tyngre vikt på träningen i gymmet eller att vidareutbilda mig i något. Min utmaning som jag just nu ser fram emot mest är att till sommaren lära mig hantera vår båt själv.