Meny
Våra tjänster

Malin Larsson, Digitala kontoret

Du möter oss i telefon eller digitalt. Du har förmodligen hört våra röster, men kanske inte träffat oss.
Här kan du lära känna oss lite bättre - vi som jobbar på Digitala kontoret.

Malin Larsson framför Digitala kontoret

Hej Malin Larsson - vad är din roll på Digitala kontoret?

Mina arbetsuppgifter består av att hjälpa våra kunder med alla typer av ärenden - stora och små. Det kan handla om att hjälpa en kund i Älvsbyn med ett nytt billån eller en kund i Övertorneå att komma igång med ett månadssparande. Det kan också vara relativt enkla ärenden som frågor om kontorens öppettider eller informera om våra räntor.

Vad är det bästa med ditt arbete?

Jag kan inte välja det allra bästa för jag har flera "bästa" 😀. Jag gillar att det är ett så varierande arbete, man vet aldrig vilket typ av ärende som kommer härnäst. Det bästa är också att få känna att vi hjälper våra kunder, att höra kunden pusta ut när något som upplevs komplicerat blir löst. Det är en förmån att få jobba med bankens alla kunder, som vi på Digitala kontoret gör. Vi är bara ett samtal bort och vi kan lösa det mesta.

Berätta något om dig själv?

Något som inte många vet är att jag är en tävlingsmänniska innerst inne, som gillar att "smygtävla" med människor i min omgivning. Jag kan till exempel smygtävla med en ovetandes kollega om vem som tar sig ut ur garaget först. Fördelen med att göra det i smyg är att ingen någonsin får veta om jag har förlorat. 😀

Fler på Digitala kontoret